Customer Success Manager

Solliciteer uiterlijk maandag 1 mei
Amsterdam 28 - 40 uur 2500 - 4000

Customer Success Manager

Amsterdam / remote - € 2.500 - € 4.000 b.p.m.

Jij houdt van marketing. Je bent een talent in het onderhouden en uitbouwen van relaties. Je gaat graag voor het beste resultaat en je hebt een scherp oog voor planning en kwaliteit. Gaat dit over jou? Ontdek dan wat ‘Best Workplace 2021‘ Jobsrepublic jou te bieden heeft en meld je aan voor een oriënterend gesprek.

Aan de slag bij de innovators in recruitment marketing

Als je als Customer Success Manager bij Jobsrepublic aan de slag gaat dan stap je aan boord bij de meest innovatieve recruitment-marketing speler van Nederland.

Met onze datagedreven wervingscampagnes bereiken we via social media precies de juiste kandidaten voor de vacatures van onze klanten. We verleiden kandidaten met hoogwaardige content en zorgen ervoor dat organisaties succesvoller worden in het binnenhalen van talent. We richten ons daarbij vooral op vacatures waar veel mensen voor nodig zijn (volume recruitment) en op moeilijk vervulbare vacatures.

In het hart van dat alles coördineer jij als Customer Success manager jouw campagnes, klantcontact en de campagne teams.

In deze rol ontdek je al snel hoe wij er in slagen om nu al meer dan 10.000 mensen per jaar aan een betere baan te helpen, waarom we tot de snelstgroeiende organisaties van Nederland behoren en waarom wij in de afgelopen vier jaar maar liefst drie keer de felbegeerde Werf& Award voor Beste Recruitmentcase van het jaar hebben gewonnen.

Creëer het succes van jouw klanten

De rol van Customer Success manager is misschien wel de mooiste en meest uitdagende binnen ons bedrijf. Jij bent er verantwoordelijk voor dat jouw klanten succes behalen en dit ook als zodanig ervaren.

Vanaf het eerste moment dat het salesteam een campagne heeft verkocht kom jij in beeld bij de klant. Jij bent vanaf dat moment degene die alles uit de kast gaat halen om jouw klant succesvol te laten zijn bij het bereiken en verleiden van de juiste kandidaten op de arbeidsmarkt.

Je start samen met collega's om goed ingewerkt te raken in de werkzaamheden. Daarna word je verantwoordelijk voor kleinere accounts en werk je voor mooie klanten die uit kunnen groeien tot grote accounts zoals AS Watson, I-SEC Schiphol, Securitas, Transcom, Yource en DPG Distributie. Bij dit soort klanten help je op één account al meer dan 1.500 mensen per jaar aan een nieuwe en betere baan.

In deze rol boek je snel zelf concrete resultaten. Dat betekent vervulde vacatures voor jouw klanten én heel veel gelukkige mensen in een baan die écht bij hen past.

Dit is wat je gaat doen

Naast jezelf voortdurend ontwikkelen om steeds beter te worden in je vak, zijn dit je belangrijkste taken in jouw rol als Customer Success Manager:

  • Relatiebeheer: Bij een nieuwe klant treed jij naar voren als de relatiebeheerder die de samenwerking succesvol gaat maken.
  • Campagnecreatie: Je pakt de rol van projectmanager bij de ontwikkeling van jouw campagnes en begeleidt de klant in dit proces.
  • Kwaliteitsbewaking: Alle campagnes die de deur uitgaan zijn van hoge kwaliteit. Daar sta jij voor.
  • Monitoring & optimalisatie: Je houdt je campagnes scherp in de gaten en werkt nauw samen met het campagneteam om de beste resultaten te behalen.
  • Rapporteren: Iedere week neem je met jouw klanten de campagnes door en onderzoek je hoe we het resultaat nog beter kunnen krijgen.
  • Sales support: Je signaleert commerciële kansen en assisteert de accountmanager op inhoud om de klant het beste te helpen.

Werken met plezier

‘Plezier’ is een van onze kernwaarden. In onze overtuiging moet werk en samenwerken leuk zijn. We vieren daarom altijd onze successen en verbinden aan serieuze zaken ook altijd mooie sociale events.

Check hieronder bijvoorbeeld de video van onze After Summer Camp met het team van Jobsrepublic en ons zusje Hellopublic.

Video Jobsrepublic After Summer Camp 2021 – Glamp Outdoor Camp, Veluwe

Een rol om in te groeien

Bij Jobsrepublic geloven wij dat er een perfecte baan is voor iedereen. Voor jou is Jobsrepublic dé plek om te groeien.

We treden graag op als een deskundig kennispartner voor recruiters en managers en kiezen meestal een adviserende rol. Dit wordt door onze klanten gewaardeerd en doordat jij straks altijd kwaliteit levert en goede resultaten rapporteert, zul je zien dat klanten je trouw blijven.

Om je rol van Customer Success Manager met glans te vervullen zul je voortdurend jouw expertise op het vlak van recruitment marketing moeten ontwikkelen. Je ervaren collega’s begeleiden je, je krijgt een persoonlijk opleidingsbudget en wordt gestimuleerd om steeds beter in je vak te worden.

Werken bij een 'Best Workplace'

Je gaat aan de slag bij een ‘Great Place to Work‘. In 2022 hebben we de zevende positie gehaald in de lijst van beste werkgevers in Nederland en mogen onszelf daarom ‘Best Workplace 2022’ noemen. Deze notering is behaald op basis van onafhankelijk onderzoek onder onze medewerkers en een beoordeling van ons onderscheidende beleid ten aanzien van succesvol samenwerken.

Dat wij een ‘Great Place to Work’ zijn merk je aan alles. Wij doen er alles aan om jou te laten groeien, je een prettige werkomgeving te bieden en jou in staat te stellen om het beste uit jezelf te halen. ‘People first‘ is ons credo. Wij geloven er namelijk in dat als je heel goed zorgt voor je medewerkers en daarnaast duidelijke doelen stelt, dat dit automatisch leidt tot een hoge mate van klanttevredenheid.

Dit hebben we jou te bieden

Jobsrepublic is een ambitieuze organisatie, waar vertrouwen, samenwerking en ontwikkeling centraal staan. De sfeer is open, de lijnen kort en de ambities hoog. Op basis van een werkweek van 40 uur krijg je:

  • Salaris € 2.500 - € 4.000 bruto met pensioenregeling.
  • Goede groei- en ontwikkelmogelijkheden
  • Onbeperkte vakantiedagen
  • Laptop en telefoon naar keuze
  • Persoonlijk opleidingsbudget
  • Werken waar je wilt & Thuiswerkplek
  • Veel feestjes om successen te vieren
  • Gratis lunch & goede koffie
  • Reiskostenvergoeding

Wat we van jou verwachten

Je bent resultaatgericht, je vindt het leuk om te winnen en stelt jezelf duidelijke doelen. Je bent daarin klant- en kwaliteitsgericht. Verder ben je gestructureerd en optimaliseer je het resultaat van je werk door hier voortdurend aandacht voor te hebben. Je bent nieuwsgierig naar kennis en het vinden van oplossingen en je krijgt er energie van om problemen op een slimme manier op te lossen. In contact met je collega’s en klanten ben je vriendelijk, sociaal, positief en pro-actief.

We verwachten van jou dat je ervaring hebt in een rol met klantcontact. Bij voorkeur heb je een achtergrond of opleiding in marketing of recruitment.

Om de rol succesvol uit te kunnen voeren dien je over HBO/WO werk -en denkniveau te beschikken en is een uitstekende beheersing van Nederlands en Engels in woord en schrift belangrijk.

Ontdek of dit iets voor je is in 6 stappen

Graag ontdekken we samen met jou of we bij elkaar passen. Stap gerust vrijblijvend het proces in en kijk of het iets voor je is. Wij maken graag kennis met je.

  1. Reageer vandaag
    Laat vrijblijvend je naam, email, telefoonnummer en LinkedIn profiel achter.
  2. Telefonische kennismaking
    Eerste gesprek met onze recruiter Sanne om wederzijds te ontdekken of we in de basis een match hebben.
  3. Kennismakingsgesprek
    (Video)gesprek met Head of Content Operations Lindy Aten en een collega. Focus ligt hierbij op je vaardigheden en een verdere kennismaking met Jobsrepublic.
  4. Online test
    We testen op basis van persoonlijkheidskenmerken, denkkracht en schrijfvaardigheid of je in de functie past.
  5. Laatste gesprek op kantoor in Amsterdam
    Je bespreekt de testuitslag met People Operations manager Annelieke en Eric (CEO). De focus ligt in dit gesprek op de culturele fit.
  6. Aan de slag!
    Als we in de vorige stappen hebben gemerkt dat we bij elkaar passen dan doen we je een aanbod en kun je aan de slag in je nieuwe baan!

Meer weten? Neem contact op met Lindy

Wil je nog iets meer weten voordat je reageert? Neem dan gewoon eens contact op met Lindy. Je kunt haar bellen, appen of mailen.

Lindy Aten
Head of Content Operations
Tel: 06 533 74 272
E-mail: l.aten@jobsrepublic.nl
 

Reageer vandaag nog!

Wil je meer weten en vrijblijvend (telefonisch) kennis met ons maken? Laat dan hieronder je gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

https://www.werkenbijjobsrepublic.nl/vacature-customer-success-manager#solliciteren

 

Over Jobsrepublic

Bij Jobsrepublic helpen we organisaties het beste talent van de arbeidsmarkt te bereiken, te verleiden en te converteren met datagedreven wervingscampagnes via social media. We doen dat met het belang van de kandidaat voorop. Mensen helpen de baan te vinden die hen gelukkig maakt ligt diep verankerd in onze missie. Ons doel is om in 2030 1.000.000 mensen aan een betere baan te hebben geholpen.

Ons team is divers en internationaal met inmiddels 6 nationaliteiten. We werken deels op kantoor en deels remote, maar zijn altijd nauw in verbinding met elkaar. De sfeer is open, de lijnen kort en de ambities hoog.

  • 3x Winnaar Werf& Award
  • 10.000+ geslaagde matches per jaar
  • Top 250 snelstgroeiende ondernemingen
  • Toplocatie in Amsterdam West
  • 30+ medewerkers
  • Winstgevende organisatie
  • Great Place to Work
  • Actief in 8 landen
Delen:

Reageer vandaag

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Lindy Aten van Jobsrepublic

Over de organisatie

Jobsrepublic logo
Adres
Kon. Wilhelminaplein 1
1062HG Amsterdam